Присадка в оливу ДВЗ Промивка двигуна та Реставратор компресії EPR BG Engine Performance Restoration (109)
Тип товару | аналог |
Тип засобу | Присадка в оливу ДВЗ |
Бренд | BG |
Артикул | 109 |
Об’єм, л | 0.325 |
Артикул виробника | PN 109 |
серія | Engine Performance Restoration |
BG EPR® Engine Performance Restoration® пом'якшує, емульгує та розчиняє навіть найстійкіші паливні смоли, які засмічують поршневі кільця. Правильно герметичні камери згоряння покращують стиснення та зменшують розрідження оливи через продування. Очищає мікропроходи для підтримки критично важливої гідравлічної функції компонентів, таких як приводи клапанного механізму та турбокомпресори, відновлюючи економію палива та потужність.
Видаляє вуглецеві відкладення, відновлює стиснення, знижує викиди вихлопних труб та зменшує витрату оливи, відновлюючи функцію кілець. BG EPR® нешкідливий для ущільнень та інших компонентів двигуна. Рекомендоване технічне обслуговування для HEV, GPF та DPF.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Питома вага API при 15,6°C (60°F) D287 29,8
- Питома вага при 15,6°C (60°F) D1298 0,8773
- Щільність, фунти/гал. США (кг/м³) при 15,6°C (60°F) D1250 7,314 (876,4)
- Температура спалаху, PMCC D93 43°C (110°F)
- Температура застигання D97 –21°C (–5°F)
- Колір D1500 L0,5
- Колір візуально світло-бурштиновий
ВИКОРИСТАННЯ
Для картера об'ємом до 0,5 кварти/літра: додайте 29 мл (1 унцію) BG EPR® у картер. Запустіть двигун, доведіть його до повної робочої температури та дайте йому попрацювати щонайменше 10 хвилин при 1200 об/хв. Вимкніть двигун, злийте оливу та зніміть старий масляний фільтр. Встановіть новий фільтр, закрутіть зливну пробку та залийте нову оливу. ПРИМІТКА: Не використовуйте на двигунах з надмірним утворенням шламу!
Для картера об'ємом до 1 кварти/літра: додайте 50 мл BG EPR® у картер. Запустіть двигун, доведіть його до повної робочої температури та дайте йому попрацювати щонайменше 10 хвилин при 1200 об/хв. Вимкніть двигун, злийте оливу та зніміть старий масляний фільтр. Встановіть новий фільтр, закрутіть зливну пробку та залийте нову оливу. ПРИМІТКА: Не використовуйте на двигунах з надмірним утворенням шламу!
Для картера об'ємом до 2 кварт/літра: додайте 60 мл (2 унції) (60 мл) BG EPR® у картер. Запустіть двигун, доведіть його до повної робочої температури та дайте йому попрацювати 10 хвилин при 1200 об/хв. (Для двигунів GDI та невеликих дизельних двигунів легких пасажирських автомобілів дайте йому попрацювати щонайменше 20 хвилин.) Вимкніть двигун, злийте оливу та зніміть старий масляний фільтр. Встановіть новий фільтр, закрийте зливний отвір та залийте нову оливу. ПРИМІТКА: Не використовуйте на двигунах з надмірним утворенням шламу!
Для картера об'ємом 2–3 кварти/літри: Додайте 100 мл (3 унції) BG EPR® у картер. Запустіть двигун, доведіть його до повної робочої температури та дайте йому попрацювати 10 хвилин при 1200 об/хв. (Для двигунів GDI та невеликих дизельних двигунів легких пасажирських автомобілів дайте йому попрацювати щонайменше 20 хвилин.) Вимкніть двигун, злийте оливу та зніміть старий масляний фільтр. Встановіть новий фільтр, закрийте зливний отвір та залийте нову оливу. ПРИМІТКА: Не використовуйте на двигунах з надмірним утворенням шламу!
Для картера об'ємом 3–4 кварти/літри: додайте 6 унцій (177 мл) BG EPR® у картер. Запустіть двигун, доведіть його до повної робочої температури та дайте йому попрацювати 10 хвилин при 1200 об/хв. (Для двигунів GDI та невеликих дизельних двигунів легких пасажирських автомобілів дайте йому попрацювати щонайменше 20 хвилин.) Вимкніть двигун, злийте оливу та зніміть старий масляний фільтр. Встановіть новий фільтр, закрийте зливну пробку та залийте нову оливу. ПРИМІТКА: Не використовуйте на двигунах з надмірним утворенням шламу!
Для картера об'ємом 4–6 кварти/літри: додайте 11 унцій (325 мл) BG EPR® у картер. Запустіть двигун, доведіть його до повної робочої температури та дайте йому попрацювати 10 хвилин при 1200 об/хв. (Для двигунів GDI та невеликих дизельних двигунів легких пасажирських автомобілів дайте йому попрацювати щонайменше 20 хвилин). Вимкніть двигун, злийте оливу та зніміть старий масляний фільтр. Встановіть новий фільтр, закрийте зливний отвір та залийте нову оливу. ПРИМІТКА: Не використовуйте на двигунах з надмірним утворенням шламу!
Для картера об'ємом 7–9 кварт/літрів: додайте 650 мл (22 унції) BG EPR® у картер. Запустіть двигун, доведіть його до повної робочої температури та дайте йому попрацювати 20 хвилин при 1200 об/хв. Вимкніть двигун, злийте оливу та зніміть старий масляний фільтр. Встановіть новий фільтр, закрийте зливний отвір та залийте нову оливу. ПРИМІТКА: Не використовуйте на двигунах з надмірним утворенням шламу!
Для картера об'ємом 10–16 кварт (9–15 літрів): додайте 946 мл (32 унції) BG EPR® у картер. Запустіть двигун, доведіть його до повної робочої температури та дайте йому попрацювати щонайменше 45 хвилин при 1200 об/хв. Вимкніть двигун, злийте оливу та зніміть старий масляний фільтр. Встановіть новий фільтр, закрийте зливний отвір та залийте нову оливу. ПРИМІТКА: Не використовуйте на двигунах з надмірним утворенням шламу!
Для картера об'ємом 17–32 кварти (16–30 літрів): Додайте 64 унції (1,89 л) BG EPR® у картер. Запустіть двигун, доведіть його до повної робочої температури та дайте йому попрацювати щонайменше 45 хвилин при 1200 об/хв. Вимкніть двигун, злийте оливу та зніміть старий масляний фільтр. Встановіть новий фільтр, закрийте зливну пробку та залийте нову оливу. ПРИМІТКА: Не використовуйте на двигунах з надмірним утворенням шламу!
Для картера об'ємом 3348 кварт (31–45 літрів): Додайте 96 унцій (2,8 л) BG EPR® у картер. Запустіть двигун, доведіть його до повної робочої температури та дайте йому попрацювати щонайменше 45 хвилин при 1200 об/хв. Вимкніть двигун, злийте оливу та зніміть старий масляний фільтр. Встановіть новий фільтр, закрийте зливну пробку та залийте нову оливу. ПРИМІТКА: Не використовуйте на двигунах з надмірним утворенням шламу!
ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО ВИКОРИСТАННЯ.
Компанія BG Products, Inc. не несе відповідальності за надмірне використання або неправильне використання цього продукту.